Водород на Авто Айхен

Що таке газ Брауна - Синтезгаз Альтернативна енергія

Загальне енергоспоживання багатоциліндрового поршневого двигуна, що працює на бензині, дизелі та воднево-бензиновій-дизельній суміші.

Вплив додавання гідрокси (HHO) газу на продуктивність і викиди вихлопних газів у двигунах із запалюванням від стиснення

У цьому дослідженні гідроксигаз (HHO) був отриманий шляхом електролізу різних електролітів (KOH (aq) , NaOH (aq) , NaCl (aq)) з різними конструкціями електродів у герметичному реакторі з оргскла (генератор водню). Гідрокси-газ використовувався як додаткове паливо в чотирициліндровому чотиритактному двигуні із запалюванням від стиснення (CI) без будь-яких модифікацій і без потреби в резервуарах. Досліджено його вплив на викиди вихлопних газів і характеристики двигуна. Експерименти показали, що постійна швидкість потоку HHO на низьких оборотах двигуна (під критичною швидкістю 1750 об/хв для цього експериментального дослідження) перетворила переваги системи HHO на недоліки для крутного моменту двигуна, оксиду вуглецю (CO), викидів вуглеводнів (HC) і питомого палива. споживання (SFC). Дослідження показали, що швидкість потоку HHO довелося зменшити по відношенню до швидкості двигуна нижче 1750 об/хв через довгий час відкриття впускних колекторів на низьких оборотах. Це спричиняло надмірний об’єм гідрокси в циліндрах, що перешкоджало надходженню правильного повітря в камери згоряння, а отже, зниження об’ємної ефективності було неминучим. Зниження об’ємної ефективності вплинуло на ефективність згоряння, що негативно вплинуло на крутний момент двигуна та викиди вихлопних газів. Таким чином, гідрокси-електронний блок управління (HECU) був розроблений та виготовлений для зниження швидкості потоку HHO шляхом автоматичного зменшення напруги та струму шляхом програмування реєстратора даних для компенсації недоліків газу HHO на SFC, крутного моменту двигуна та викидів вихлопних газів при частоті обертання двигуна 1750 об/хв. . Швидкість потоку газу HHO вимірювали за допомогою різних кількостей KOH, NaOH, NaCl (каталізатори). Ці каталізатори були додані у воду для зменшення водневих і кисневих зв’язків, і NaOH був визначений як найбільш відповідний каталізатор. Було помічено, що якщо моляльність NaOH у розчині перевищувала 1% за масою, електричний струм, що подається від батареї, різко збільшувався через занадто велике зниження електричного опору.