Водород на Авто Айхен

Принцип Роботи Датчик і Контролер Водню

Бензинові двигуни споживають надмірну кількість палива, а дизельні транспортні засоби працюють на надлишку повітря. Ці абсолютно різні технології вимагають різних підходів. Айхен Водень розробила унікальні рішення для ефективного зниження витрати палива на обох типах двигунів.

Воднева установка- це універсальна система зниження палива, сумісна з усіма типами двигунів.

Він складається з двох незалежних продуктів, інтегрованих в один пристрій:

  • Контролер датчика паливної системи
  • Контролер струму високої потужності для генератора водню

 

Щоб задовольнити очікування ЕБУ та врахувати змінене згоряння, створене воднем, важливо налаштувати та збалансувати датчики системи заправки

Водорідна установка — це найповніша система оптимізації палива, доступна сьогодні. Потужний мікропроцесор і складне програмування ретельно покращують вашу систему впорскування палива. Результат – чудове зниження витрати палива при збереженні початкової продуктивності двигуна.

Ці пристрої керують всіма датчиками паливної системи. Найголовніше, вони врівноважують сигнали датчиків і підтримують гармонію в комп’ютерній системі автомобіля; що є ключем до економії палива.

Як з воднем працюють контролери датчиків двигуна

Купити водневу установку для машини

Комп’ютер ЕБУ автомобіля відстежує датчики кисню, щоб вирішити, скільки палива використовувати в будь-який момент часу.

  • Контролер кисневих датчиків EFIE коригує сигнали, що надходять від датчиків кисню, щоб змусити ЕБУ думати, що в двигуні занадто багато палива. ЕБУ реагує, зменшуючи кількість палива, що надсилається в систему.
  • Датчик MAP надає ЕБУ автомобіля інформацію про навантаження на двигун. Іншими словами, наскільки сильно водій натискає на педаль акселератора. Контролер MAP змушує автомобіль думати, що він завжди їде вниз по схилу, тому йому потрібно набагато менше палива.
  • Контролер IAT змушує ЕБУ думати, що повітря, що надходить у двигун, тепліше, ніж є насправді. Це призводить до вигідного регулювання моменту запалювання, а також до зниження витрати палива.

Робоча Температура Генератора Водню ННО

Водород купить установку

Якість «холодного» HHO набагато краще, і він містить менше небажаних компонентів, таких як водяна пара. Це призводить до кращих економічних прибутків.

 

Генератори прохолодного режиму вимагають менше обслуговування і мають набагато більший термін служби.

Коли генератори HHO нагріваються, вони споживають більше електроенергії, що, у свою чергу, призводить до того, що генератор продовжує нагріватися і проводить ще більше електроенергії.

Цей небажаний стан називається «термічний втеча». Це неминуче закипить воду в системі і припинить вироблення водню

 

Щоб запобігти цій проблемі, кожна установка HHO потребує регулятора струму.

CCPWM – широтно-імпульсний модулятор постійного струму необхідний для забезпечення фіксованої, стабільної подачі струму до генератора водню.

 

Правильно підібраний генератор належного дизайну, розміру та номіналу також є важливим для ефективної системи.

Вплив водневих добавок у різних типах двигунів

Електролізер для авто купити

Автомобілі з впорскуванням палива оснащені кількома датчиками. ЕБУ контролює всі датчики, і він запрограмований на очікування певної «нормальної» поведінки.

 

Водень змінює властивості горіння існуючого палива. Коли датчики виявляють цю несподівану умову, ЕБУ реагує, додаючи більше палива та знищуючи економію палива.

 

Якщо датчики не відрегульовані належним чином, буде більше потужності та крутного моменту, але не буде економії палива.

У карбюраторних двигунах немає комп’ютерів і немає нічого, що заважає роботі HHO.

 

Для цих установок потрібен лише генератор водню та регулятор струму.

ШІМ регулятор струму для водневих генераторів HHO

установка водню своими руками

ШІМ постійного струму використовується для контролю струму, що подається до генератора водню, кількості виробленого водню та робочої температури.

 

Виробництво водню засноване на електролізі, який генерує значну кількість тепла. Коли генератор стає гарячим, він споживає більше електроенергії, що, у свою чергу, змушує генератор продовжувати нагріватися і проводити ще більше електроенергії. Наприклад, якщо струм встановлений на рівні 10 ампер, він може збільшитися до 15 ампер у гарячому стані.

Ця небажана умова називається «Теплова втеча», яка неминуче закипить воду в системі та припинить вироблення водню.

 

Щоб запобігти цій проблемі, кожна воднева установка потребує контролера постійного струму, щоб забезпечити фіксовану, стабільну подачу струму до генератора.

ВИКОРИСТАННЯ ВОДНЮ В ГІБРИДНОМУ ДВИГУНІ
водородная установка

Гібридні автомобілі користуються тими ж перевагами в економії палива, як і прості транспортні засоби з бензиновим або дизельним двигуном.

 

У гібридних автомобілях двигун внутрішнього згоряння працює майже весь час, тож економія максимальна.

Електродвигун використовується тільки в періоди неефективного водіння, а також для накопичення енергії, витраченої іншим чином під час гальмування.

Наша система автоматично вмикається та вимикається за потребою. У рідкісні періоди (зазвичай менше однієї хвилини), коли автомобіль працює на 100% від електричної енергії, водень буде вимкнено, і економічність не може бути покращена.