Водород на Дизель 4-20% економія
- 1 – 2 л… ……………… 370 $ – 485 $
- 2 – 3 л …………………. 440 $ – 560 $
- 3 – 6 л …………………. 510 $ – 850 $
- 6 – 12 л ……………….. 730 $ – 1200 $

АВТОМОБІЛЬНА ГІДРОКСИДНА (ГІДРОКСИЛОНОВА) УСТАНОВКА – HHO
Спочатку ця технологія була спрямована лише на зниження викидів CO2. Як виявилося пізніше – незапланованою, але дуже бажаною метою було зниження витрати дизеля та бензину
Зменшення витрати палива стосується транспортних засобів, що працюють на бензині, дизелі та ГБО. Водень є доповненням до стандартного палива, яке одночасно подається для живлення двигуна.
СПОСІБ ДІЇ: У камері генератора HHO після подачі в неї струму, що виробляється генератором змінного струму, відбувається процес електролізу води, продуктом якої є суміш водню і кисню, тобто. Газ HHO (газ Брауна). Потім ця суміш надходить у впускну систему двигуна, звідки разом із всмоктуваним повітрям надходить у камеру згоряння, де спалює разом із основним паливом. Потреба в газі HHO змінюється в залежності від потужності двигуна. Налаштовуємо їх за допомогою генератора відповідного ККД і регулюючи його ККД силою струму, який він подає.
Технічний Директор Айхен Водород
Досвід роботи з воднем 2012 допоміг мені вийти на економію палива в середньому 10% але на старих або потужних двигунах можна дойти і до 20%
Воднево-киснева установка (HHO) ідеально підходить для любого автомобіля. Його найбільша перевага, а їх дійсно багато і вони мають значну цінність, це дуже легка і не складна можливість складання, досить швидке відшкодування витрат, понесених на покупку набору, а також відносно низька вартість комплекту. придбання всієї установки.
Сам двигун споживає до 15% менше палива при одночасному збільшенні потужності на 10%. Вихлопні гази такого двигуна стають набагато менш шкідливими для навколишнього середовища.
Вода є побічним продуктом згоряння водню. Якби ви могли їздити тільки на водні, це було б щось, але незважаючи на це, Воднева установка для машини дійсно гідна уваги, файна альтернатива традиційному паливу. Установку можна повернути до повного паливного бака на 90 л після двох заправок. Двигун не тільки дуже добре реагує на спалений водень, але і в результаті утворюється набагато менше вуглецевих відкладень за рахунок більш ретельного згоряння суміші в камері згоряння. Тому двигун чистіший і тому може служити нам довше. Робота двигуна більш тиха, рівномірна, плавна. Збільшення потужності помітне, і я відразу помітив різницю в витраті палива.
Справді крута річ. В Інтернеті є багато матеріалів та інформації на цю тему. Для того, щоб бути повністю задоволеним використанням такої установки, необхідно її правильно зібрати, а також подальшу експлуатацію.
Під час монтажу пам’ятайте, що генератор водню повинен знаходитися під баком з електролітом і перпендикулярно рівню. Генератор можна встановити горизонтально або вертикально. Бажано так далеко від тепла двигуна, як генератор виробляє тепло, яке строго залежить від можливостей виробництва водню, а також споживання електроенергії та концентрації електроліту. Отже, чим більше одного з цих факторів, тим більше інших. Коли ми робимо занадто сильний, концентрований електроліт, ми можемо швидко зруйнувати генератор. Тому ми повинні збалансувати ці фактори та пристосувати їх до нашого автомобіля.
Однак це досить поширена і безпечна альтернатива традиційним видам палива. Ця Воднева установка дуже добре працює як з бензиновими, так і з дизельними двигунами. Для старих і нових двигунів. Ідеальні переваги за низькою ціною.